No, nyt minä ainakin olen palannut. Tämä tarina saattaa saada jatkoa sen jälkeen kun olen käynyt kirjastossa ja kun olen hankkinut jostain lavasteita ja hyviä latauspaikkoja kun ehdottelette niin kyllä tämä tarina vielä nousee pystyyn. :--) Tässä ennen koulua ehtii kyllä varmasti tekemään sen ensimmäisen osan. Minulla oli kauheasti kiireitä, niin sen takia lopetin tämän väliaikaisesti. Harmittaa, mutta pitää kaikki simit luoda tarinaan sekä taloja muokkaila. Siinä menee muutama päivä. 

Simien ulkonäkö ei sitten ole aivan samanlainen, mutta se tuskin haittaa. Innostukseni tähän tarinaan nousi heti kun luin tarinani prologin.

Toivottavasti ette pahastuneet kun tarina ei jatkunut moneen kuukauteen. Anteeksi. Mutta ensiviikolla sen osan luultavasti saatte. Se riippuu siitä kuinka nopeasti saan lavasteet ladattua, simit sekä talot tehtyä, kuvat otettua ja tarinan kirjoitettua puhtaaksi.